Krups XN2100 Essenza Automatic

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups XN2100 Essenza Automatic op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

spvdijk 26-06-2009

Heb het ding nu een jaar of twee en de rubberen druk knopjes werden eerst slechter (moest hard en diep drukken, eerst de een, daarna de ander) en nu willen ze helemaal niet meer. Ben opzoek naar een service punt...

joris6 26-01-2008

gisteren gekocht, dit apparaat
enorm lekkere koffie. Duidelijk beter dan de senseo, maar eenmaal thuis dachten we van: scheelt het nou echt zo veel? Toen na een kopje espresso een kopje senseo gedronken en jawel, het scheelt echt ENORM. wat is senseo toch ineens saaie lauwe smaakloze drap (koffie noem ik het nietmeer voortaan)

Lekker warme koffie en handig dat je 2 knopjes hebt om in te stellen hoeveel water je wilt hebben. Compact design, de senseo staat er nu nog naast en dat is ineens een lelijk lomp ding!

Koffie is prijzig, maar wij zullen hem alleen voor onszelf gebruiken verwacht ik, zodra er feestjes zijn of veel bezoek komt is de senseo beter geschikt :)

Richard88 19-10-2006

Prima apparaatje voor een prima bakje koffie. De smaakmogelijkheden zijn ruim.
Voor elke koffieliefhebber een ideale smaak. Door het enorme gebruikersgemakt
slaagt ieder gezet bakje. Via internet of telefoon zijn de cupjes met koffie
goed verkrijgbaar.